Professionaliteit en kwaliteit zijn belangrijke begrippen bij SKOC. Daarbij maken we graag gebruik van ieders talent en is er ruimte voor ontwikkeling.

Groeien doen we samen!

SKOC is een organisatie die kinderdagopvang en buitenschoolse opvang biedt op verschillende locaties in de Hoeksche Waard. Daarnaast hebben we ook een gastouderbureau. Er werken ongeveer 50 mensen. Professionaliteit en kwaliteit zijn belangrijke begrippen bij SKOC. Daarbij maken we graag gebruik van ieders talent en is er ruimte voor ontwikkeling.

Open sollicitaties zijn altijd welkom. U kunt uw sollicitatie richten aan mterlouw@skoc-kinderopvang.nl

 

 

 

 

Previous

Vacature locatiemanager (22 uur)

— 4 oktober 2018

SKOC is in ontwikkeling! Onze organisatie groeit en door de samenwerking met Acis openbaar primair onderwijs realiseren we in de gehele Hoeksche Waard integrale kind centra. Deze groei vraagt ook om een andere aansturing.  We hebben de verantwoordelijkheden zo laag mogelijk in de organisatie belegd door middel van zelfeigenaarschap. Het zelfeigenaarschap vertaalt zich in het beheer van eigen budgetten, (deels) zelf roosteren en verantwoordelijkheid nemen voor de pedagogische kwaliteit.

Onze medewerkers moeten hierbij zo goed mogelijk ondersteund worden. Dit doen we vanuit het stafbureau. De locatiemanagers zijn het eerste aanspreekpunt voor de medewerkers en de IKC directeur. Als locatiemanager heb je de volgende taken:

  • Afstemmen van locatie overstijgende zaken met het stafbureau en de IKC directeur, zoals kind planning, personeelsplanning, pedagogische zaken, financiële zaken, huisvesting en facilitaire zaken.
  • Budgetcontrole/bewaken
  • Bewaken van de benodigde formatie en indien nodig invullen van vacatures
  • Voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken
  • Houden van locatie overleggen
  • Aanspreekpunt voor vragen/opmerkingen van klanten die niet door de locatie zelf afgehandeld kunnen worden
  • Bijdrage leveren aan de verdere groei en ontwikkeling van de organisatie

 

Wat zoeken we:

  • Hbo opleiding met relevante werkervaring
  • Coachende en ondersteunende stijl van leidinggeven
  • Een prettige collega met relativeringsvermogen en humor
  • Je kunt afstand nemen van de dagelijkse hectiek op de werkvloer maar weet ook snel te schakelen als het nodig is
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit (de organisatie biedt jou ook veel flexibiliteit en vrijheid in je werk)

 

Heb je interesse? Voor informatie over de vacature kun je terecht bij Cora Labree, directeur SKOC op 0186 – 650024.

Mail je CV en motivatie voor 5 oktober 2018  naar mterlouw@skoc-kinderopvang.nl.

Previous

Vacature pedagogisch medewerker flexpool

— 4 oktober 2018

Ben jij creatief en flexibel? Dan zijn wij opzoek naar jou!

 

Stichting Kinderopvang Cromstrijen is opzoek naar een medewerker voor in de Flexpool. Als medewerker in de Flexpool heb je een leuke en gevarieerde baan. Je werkt niet alleen op het kinderdagverblijf, maar je bent ook inzetbaar voor de buitenschoolse opvang en de tussen schoolse opvang. Hierdoor is geen een dag het zelfde. Je werkt met verschillende leeftijdsgroepen, je haalt hier energie uit en  je weet je hier ook uitstekend op aan te passen. Of het nu baby’s zijn of kinderen van 10 jaar, met jou als Pedagogisch medewerker hebben ze het allemaal naar hun zin.

Je geeft van te voren aan welke dagen je beschikbaar bent (minimaal 3-4 dagen per week)

Beschik jij over een relevante opleiding op minimaal mbo niveau, heb jij een VVE certificaat en spreek deze vacature je aan? Dan ontvangen wij graag z.s.m.  jouw CV en motivatiebrief via mterlouw@skoc-kinderopvang.nl wie weet wordt jij binnenkort onze nieuwe collega!

Contractmogelijkheden divers: minimaal 9-18 maar meer uren zijn bespreekbaar. Er is uitzicht op verlening of instroom in een vaste plek binnen SKOC.